جانشین انتظامی شهرستان نظرآباد از کشف مقدار ۲۳ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس این شهرستان و فرماندهی ویژه غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ فرج الله اسداللهی، جانشین انتظامی شهرستان نظرآبادگفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نظرآباد با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شهریار از فعالیت فردی که بصورت عمده در زمینه قاچاق مواد مخدر فعالیت می‌کرد مطلع شده و موضوع را در دستور کار عملیاتی خود قرار دادند.

 جانشین انتظامی شهرستان نظرآباد افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مسیر و خودرو حامل مواد مخدر شده و با انجام تحقیقات میدانی خودرو قاچاقچی را در محور‌های مواصلاتی شهرستان شهریار استان تهران شناسایی و موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اعلام کردند.

اسداللهی گفت: در عملیات غافلگیرانه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های نظرآباد و شهریار خودرو پژو حامل مواد مخدر توقیف، متهم دستگیر و دربازرسی ازخودرو نامبرده مقدار ۲۳ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در کفی خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

او در پایان با بیان این که سامانه ۱۱۰ جهت اعلام موارد مشکوک در اختیار شهروندان قرار دارد افزود: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر از اولویت‌های نیروی انتظامی است و پلیس و دستگاه قضائی با جدیت هر چه تمام، با اخلال گران و برهم زنندگان امنیت اجتماعی و تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ ر.خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.